Wracając: skoro już tu jesteś, chciałbym podzielić się pewną myślą. Dla mnie ważną.
Oglądałem to:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=n6Rb0ngsze8
...i to też:
http://www.uccronline.it/2013/12/05/femministe-e-gay-sputi-e-botte-contro-i-cattolici-video/
Streszczam: katolicy są atakowani. Czytam w komentarzach: "
...czy ktoś zna z nazwiska i imienia tych lewaków???
Należałoby upublicznić ich dane personalne, łącznie z adresem !!!"
Należałoby upublicznić ich dane personalne, łącznie z adresem !!!"
I jeszcze: "
"Nic nie rozumiecie. Ja walczę ze złem, a nie z jego ofiarami"...
Walczmy ze złem, a nie z jego ofiarami. Ci młodzi ludzie to są ofiary pewnego systemu, sposobu myślenia i ogólnego prądu. A my, zamiast obrażać tych konkretnych ludzi, co zrobiliśmy ostatnio dobrego, aby propagować miłość/dobro/pozytywne wzorce? Czy, właśnie, jesteśmy przykładem dla innych? Ja niestety nie zawsze... a Ty?
"Ja walczę ze złem, a nie z jego ofiarami" taki miał być tytuł postu, ale połowa by nie kliknęła...
CryoPL
5 godzin temu
A ja powiem tak: oglądaliście film pt.: "Popiełuszko. Wolność jest w nas"? Ksiądz Jerzy, który był atakowany, prześladowany został zapytany przez przyjaciół, dlaczego nie poda nazwisk prześladowców z SB, nie będzie na kazaniach mówił o tych, którzy go niszczą. Pamiętacie co odpowiedział?
"Nic nie rozumiecie. Ja walczę ze złem, a nie z jego ofiarami"...
Walczmy ze złem, a nie z jego ofiarami. Ci młodzi ludzie to są ofiary pewnego systemu, sposobu myślenia i ogólnego prądu. A my, zamiast obrażać tych konkretnych ludzi, co zrobiliśmy ostatnio dobrego, aby propagować miłość/dobro/pozytywne wzorce? Czy, właśnie, jesteśmy przykładem dla innych? Ja niestety nie zawsze... a Ty?
"Ja walczę ze złem, a nie z jego ofiarami" taki miał być tytuł postu, ale połowa by nie kliknęła...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz